آموزش تولید محتوای سئو شده
نوشته شده توسط : وردپرس فارسی

1- تولید محتوای سئو شده با انتخاب و تحقیق کلمات کلیدی

چگونه یک متن را سئو کنیم؟ خیلی از افراد از حدس خود برای نوشتن مطالب و موضوعاتی استفاده می کنند که احساس می کنند مخاطبان ممکن است به آن موضوعات علاقمند باشند. اساسا این شیوه از تولید محتوا در سئو کاربرد چندانی ندارد.

در حالی که شما در جایگاه تولید کننده محتوا و یا صاحب وبسایت به آسانی می توانید با ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی دقیقا بررسی کنید که کاربران و مخاطبان چه عبارات و کلماتی جستجو می کنند. با این ابزارهای بررسی کلمات کلیدی دیگر نیازی نیست که به حدس هایی که با احتمال همراه هستند تکیه کنید.( سئو مطالب وردپرس )

تحقیق کلمات کلیدی روشی است که توسط تولید کنندگان محتوا و متخصصان سئو استفاده می شود تا دقیقا نیازهای مخاطبان را هدف قرار دهند. این ابزارها به شما کمک می کنند تا براساس اطلاعات موتور های جستجو، موضوعات مورد علاقه کاربران خود را پیدا کنید.

مهمترین کاری که شما در این بخش باید انجام دهید:

  • بررسی موضوعات مورد علاقه کاربران با استفاده از ابزارهای معرفی شده
  • تولید محتوا در این موضوعات
  • استفاده از کلمات کلیدی در محتوا

 

keywordresearch - آموزش تولید محتوای سئو شده جامع و پیشرفته ( سئو مطالب وردپرس )

 

استفاده از کلمات کلیدی در محتوا (تولید محتوای سئو شده)

اصول سئو پس از اینکه موضوعات مورد علاقه کاربران رو پیدا کردید و با توجه به این موضوعات محتوا تولید کردید. حالا وقت آن است که از کلمات کلیدی در مطالب خود استفاده کنید.

  • استفاده صحیح از کلمات کلیدی در عنوان، توضیحات متا تگ، در آدرس پست، استفاده در Alt تصاویر، استفاده در زیر عنوان ها (h1…h6)، در بند اول پست، در سایر بخش های محتوا، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، استفاده در لینک پیوندها و…

استفاده صحیح و به جا از کلمات کلیدی در جای جای محتوا چه برای بیننده و چه برای ربات های موتورهای جستجو کمک می کند تا موضوع محتوای شما را بهتر تشخیص دهند. در واقع موضوع محتوای شما همان کلماتی در نظر گرفته می شود که در جای جای محتوا استفاده شده است!

برای بررسی و تحقیق کلمات کلیدی توصیه می کنیم از ابزار هایی مانند SEMRush یا Ahrefs استفاده کنید. این ابزارها اطلاعات کاملی درباره کلمات کلیدی برای شما فراهم می کنند. مانند: کلمات کلیدی مرتبط، رقابت کلمات کلیدی، میزان محبوبیت و حجم جستجو کلمات و بسیاری از ویژگی های مفید دیگر را ارائه می دهند.

با این کار اطمینان حاصل می کنید که در مورد موضوعاتی می نویسید که مردم واقعاً به دنبال آن هستند. و همینطور یک روش عالی برای یافتن ایده های جدید برای تولید محتوا به شمار می رود.

برای بررسی کلمات کلیدی می توانید به مقاله یافتن کلمات کلیدی با 8 ابزار مراجعه کنید. از این ابزارهای معرفی شده برای تحقیق و بررسی کلمات کلیدی استفاده کنید. ( اصول سئو در نویسندگی )





:: برچسب‌ها: وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: